reklama

Aj Ty máš svoju stenu...

Vravíš, že mám okolo seba stenu, za ktorú som Ťa nechcela pustiť... nerozumela som ako si si ju mohol všimnúť, ľudia ju väčšinou nevidia, je totiž priehľadná - vidíš cez ňu, slová cez ňu tiež preniknú, no pocity (väčšinou) ostanú za ňou... už viem prečo si ju zbadal... vieš, Ty máš tiež jednu takú stenu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
Obrázok blogu
(zdroj: DG)

Keď som sa jej naposledy dotkla, zaiskrilo to... rovnako ako pri dotyku s elektrinou - bolo to silné, zasiahlo to hlboko, možno hlbšie ako si chcel, no rovnako ako pri elektrine ma to odhodilo o pár krokov späť... o pár slov ďalej od Teba, o pár nesmelých testov blízkosti názorov naspäť a ja sa na Teba znova dívam cez Tvoju stenu, cez ktorú prechádzajú len moje slová... len neviem kde zostávajú moje pocity...

Doteraz boli pre mňa dôležité písmenká... vždy som všetko chcela počuť, mala som pocit, že to, čo poskladáš do slov, bude pravda a ja si to môžem vždy prehrávať na mojom vnútornom DVDčku... už viem, že nemôžem, chýba tomu čaro chvíle keď to povieš... a ja som rada, pretože to znamená, že si nemôžem prehrávať ani Tvoje smutné a zároveň nahnevané slová, keď som Ti po stýkrát skritizovala fotku...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vieš...ukázal si mi, že písmenká nie sú také dôležité... nie je mi ich ľúto, pretože patrili danej chvíli... oveľa viac ma mrzí keď povieš, že o Tebe vôbec nič neviem... to ma bolí viac ako tisíce slov, ktoré cez stenu prejdú... Tvoja myšlienka, že Ťa vôbec nepoznám prešla cez tú moju a dostala sa hlboko... len stále neviem, ako sa dostať cez tú tvoju...a povedať Ti, že som tu a nechcem stáť tak ďaleko...

Dáša Gregerová

Dáša Gregerová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek hľadiaci dopredu, obzerajúci sa dozadu a pozorujúci všetko okolo seba. Zoznam autorových rubrík:  ObrázočkyPostrehy z RosenheimuĽudia okolo mňaO živote, pocitoch a snochSkúsenostiPo cestách a necestáchSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu