reklama

Keď svet splýva... a ja s ním

Ahoj Dáši, chýbajú mi Tvoje článočky... prišlo mi dnes mailom. Aj mne. Keď chýbajú pocity a blednú spomienky. Keď sa človek cíti prázdny a má skôr chuť mlčať, než sa rozprávať so svetom. Keď vedie vnútorné monológy a hľadá odpovede sám v sebe. Keď sa pozerá okolo seba a necíti potrebu komentovať. Keď nadobúda vnútornú rovnováhu a pokoj, hoci všetko okolo sa rúti závratnou rýchlosťou... vtedy je príjemnejšie byť trošku tíško...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)
Obrázok blogu
(zdroj: DG)

Občas príde len tak. Nenápadne. A niekedy zasa po očakávaní veľkého tresku, ktorý sa nekonal. Apatia. Pocit, ktorý mi kladie otázky o zmysle všetkého možného - o hlasnom tichu, o tme, ktorá mení význam slov, o úprimnosti a emóciách, ktoré sa predo mnou práve skrývajú...

Na displeji svieti zmeškaný hovor od človeka, ktorý u mňa za krátky čas získal titul spriaznenej duše. Volám mu späť a po pár minútach sa pýta, čo sa deje. Prečo som smutná. Nie, ja ani nie som smutná. Len sínusoida sa mení na priamku, a tak to, čo mi vždy robilo radosť, ma akosi neteší a čo ma trápilo, už neriešim. Stávam sa pozorovateľom vlastných krokov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Raz mi niekto povedal svoju teóriu vytvárania obrazu o ľuďoch. Každé stretnutie a každý rozhovor má vraj svoju farbu. Podľa nej si vytvára mozaiku. Tá moja je asi dosť pestrá. Videl ma lietať v oblakoch, hnevať sa, báť sa skúšok. Keď som sa cítila sama, či keď sa mi plnili sny. No v poslednom čase mám pocit, že moje farby sa zlievajú. Všetky majú akúsi jednoliatu farbu s minimom odtieňov. Ktovie ako by ma videl teraz...

Cítim, ako ma unáša prúd. Plním si povinnosti, ale to je všetko. Nič viac. Občas spravím zopár záberov, aby som išla prijateľným smerom. No chýba mi aktivita. Entuziazmus, ktorý ma núti posúvať svoje hranice a skúšať ktorým smerom plávať. Aj keď to niekedy znamená ísť proti prúdu. Teraz mám však pocit, že celý svet splýva.... a ja s ním.

Dáša Gregerová

Dáša Gregerová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek hľadiaci dopredu, obzerajúci sa dozadu a pozorujúci všetko okolo seba. Zoznam autorových rubrík:  ObrázočkyPostrehy z RosenheimuĽudia okolo mňaO živote, pocitoch a snochSkúsenostiPo cestách a necestáchSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu