reklama

Chcem Ťa nechať odísť... ale ako?

Mala som pocit, že som Ťa nechala odísť, že to viac než priateľstvo, čo bolo medzi nami, už dávno vyprchalo... Nevidela som Ťa tak dlho, hoci rozprávali sme sa už párkrát. A napriek tomu, keď sa Ťa po prvý raz pýtam na priateľku, nechce sa Ti hovoriť... možno ma poznáš lepšie ako ja samu seba...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)
Obrázok blogu
(zdroj: DG)

Nerozumiem prečo ma zabolí keď o nej hovoríš, keď sa Ťa na ňu pýtam. Chcem vedieť kto to je, veď si môj kamarát, máme niečo za sebou a napriek tomu, keď sa konečne rozhovoríš, je mi smutno.

Neviem čím to je - možno mi len chýbaš, možno by som chcela aby si ma opäť na chvíľu držal za ruku a smial sa keď Ti poviem, že tá skúška čo ma čaká, je najťažšia akú som kedy robila (naozaj, táto je najťažšia:)...a ja sa budem smiať, keď mi po stý raz povieš, že Slovenky sú najkrajšie na svete...

A možno mi len vždy pripomenieš, že už sme iní, že sme sa každý pohli niekam inam vo svojom živote... že Ty a ja už nie sme my a v tom mojom my už nie si Ty... keď som bola opäť v našom meste, v našej reštaurácii, chýbalo mi tam niečo, chýbal si tam Ty. Neviem prečo to tak cítim, nechápem to...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viem, že Ťa musím nechať ísť ďalej a preto Ti nepoviem, ako mi je. Chcem Ťa nechať odísť, ale prečo mi je tak zvláštne smutno?

Dáša Gregerová

Dáša Gregerová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek hľadiaci dopredu, obzerajúci sa dozadu a pozorujúci všetko okolo seba. Zoznam autorových rubrík:  ObrázočkyPostrehy z RosenheimuĽudia okolo mňaO živote, pocitoch a snochSkúsenostiPo cestách a necestáchSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu