reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dáša Gregerová

Dáša Gregerová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek hľadiaci dopredu, obzerajúci sa dozadu a pozorujúci všetko okolo seba. Zoznam autorových rubrík:  ObrázočkyPostrehy z RosenheimuĽudia okolo mňaO živote, pocitoch a snochSkúsenostiPo cestách a necestáchSúkromnéNezaradené

reklama

Skúsenosti

Chcete spraviť ECDL? Pozor na študijné materiály!

Dáša Gregerová

Chcete spraviť ECDL? Pozor na študijné materiály!

ECDL – ďalší papier, ktorý by (vraj) mohol pomôcť pri hľadaní práce – ako doklad o mojej počítačovej gramotnosti (PC literacy), alebo jednoducho možnosť otestovať si svoje znalosti nejakým relatívne štandardným testom. Cielene som literatúru k ECDL skúške nehľadala, no zhodou okolností sa mi dostala jedna do rúk a ja som sa nestačila čudovať.

  • 5. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Som tu vlastne doma?

Dáša Gregerová

Som tu vlastne doma?

Pár mesiacov v zahraničí. Z času na čas na pár dní doma. Teraz to však bude dlhšie. Tešila som sa na to. Veľmi. Veď idem domov! Kam? Domov? Naozaj?

  • 14. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
reklama
SkryťZatvoriť reklamu