reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dáša Gregerová

Dáša Gregerová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek hľadiaci dopredu, obzerajúci sa dozadu a pozorujúci všetko okolo seba. Zoznam autorových rubrík:  ObrázočkyPostrehy z RosenheimuĽudia okolo mňaO živote, pocitoch a snochSkúsenostiPo cestách a necestáchSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Dúha z odtieňov pocitov

Dáša Gregerová

Dúha z odtieňov pocitov

Pamätám si ten večer. Celkom presne. Prišla som domov a nekonečne dlho hľadela na displej telefónu. Rozmýšľala som, či príde. SMS. Či zavoláš. Či Ti ju pošlem ja. Alebo jednoducho stlačím Call a... hmm, aj tak by som nevedela čo povedať... pretože také veci sa nehovoria malému zázraku techniky. Tie Ti poviem pri pohľade do očí. Nech viem odpoveď. Hneď. Vieš, ja chcem vždy všetko vedieť hneď. No možno si to na mne videl, možno si pochopil, že neviem, ako spraviť krok bližšie... a keď za Tebou hľadím do tmy a prestávam vnímať pichľavý mráz, farby tmy sa začnú rozpíjať ako keď malé dieťa maľuje vodovými farbami dúhu...

  • 19. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Prečo chceš vždy všetko vedieť hneď?

Dáša Gregerová

Prečo chceš vždy všetko vedieť hneď?

Máš neprítomný pohľad. Premýšľaš o tom znova a znova. Hľadáš všetky možné spôsoby, ako by to mohlo byť. Túžiš. Ľúbiš. Chceš. Bojíš sa. Nechceš. Nevieš. Potrebuješ odpovede. Pýtam sa prečo. Vravíš, že chceš vedieť pravdu, chceš vedieť na čom si. No v skutočnosti dúfaš, že sa mýliš. Že to, čo tušíš, nie je pravda... že sa čosi stane a všetko bude tak, ako to chceš Ty. Prepáč, ale ja Ti to už musím povedať: si naivná.

  • 8. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Aj Ty máš svoju stenu...

Dáša Gregerová

Aj Ty máš svoju stenu...

Vravíš, že mám okolo seba stenu, za ktorú som Ťa nechcela pustiť... nerozumela som ako si si ju mohol všimnúť, ľudia ju väčšinou nevidia, je totiž priehľadná - vidíš cez ňu, slová cez ňu tiež preniknú, no pocity (väčšinou) ostanú za ňou... už viem prečo si ju zbadal... vieš, Ty máš tiež jednu takú stenu...

  • 10. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Stretnutie

Dáša Gregerová

Stretnutie

Stretli sme sa kúsok od Múru nárekov... pohľadom som sprevádzala more kvapiek, ktoré si kľudne plynuli ďalej bez ohľadu na to, či sa mi zastavil svet alebo čas letí prirýchlo...

  • 26. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Chcem Ťa nechať odísť... ale ako?

Dáša Gregerová

Chcem Ťa nechať odísť... ale ako?

Mala som pocit, že som Ťa nechala odísť, že to viac než priateľstvo, čo bolo medzi nami, už dávno vyprchalo... Nevidela som Ťa tak dlho, hoci rozprávali sme sa už párkrát. A napriek tomu, keď sa Ťa po prvý raz pýtam na priateľku, nechce sa Ti hovoriť... možno ma poznáš lepšie ako ja samu seba...

  • 13. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
reklama
Mozaika snov zo slov...

Dáša Gregerová

Mozaika snov zo slov...

Stretli sme sa po dlhom čase. Vtedy, kedysi, sme boli ešte deti, aspoň ja som si pripadala ako žaba, kým Ty si bol taký malilinký pozemský boh, ktorý mútil hlavu všetkých slečnám naokolo a ja som sa len smiala... tiež som chcela aby si ma analyzoval, aby si mal pocit, že si ma správne odhadol a ja som sa tešila, že s Tebou môžem hrať túto hru rovnako ako ostatní...

  • 15. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu